Sunday, 11 September 2011

Dijitürk İptal Dilekçesi Örneği

Digitürk üyeliğinizi iptal ettirmek için öncelikle 0 (212) 473 7373 telefondan müşteri hizmetlerini arayarak aboneliğinizi iptal ettirmek istediğinizi bildiriniz. Digitürk yetkilileri birkaç soru sorduktan size iptal işlemini nasıl yapacağınız konusunda sizi bilgilendiriyorlar. Sizden bir dilekçe ile onların vereceği bir faks numarasına iptal dilekçesi ile beraber kimlik fotokopisini fakslamanızı istiyorlar. Aşağıdaki dilekçe örneği sadece bir örnek olup siz kendiniz yeni bir dilekçe de hazırlayabilirsiniz.

Not: Faks numarası Temmuz 2011 itibari ile günceldir. Ancak faks numarasının değişme olasılığına karşı Müşteri Hizmetlerine faks numarasını sorunuz.

DİGİTÜRK MÜŞTERİ HİZMETLERİNE

TALEPTE BULUNAN KULLANICI: (Ad ve Soyadınızı yazınız)

DİGİTÜRK ABONE NUMARASI: (Abonelik numaranızı buraya yazınız)

CEP TELEFONU: (Digitürkte kayıtlı telefon numaranızı yazınız.

KONU : Digitürk abonelik iptal talebidir.

İPTAL SEBEBİ: (Digitürkü iptal ettirme sebebini yazınız)

AÇIKLAMALAR: Digitürk Müşteri Hizmetleri ile ../…/20.. tarihinde yapmış olduğum telefon görüşmesinde Digitürk Aboneliğimin iptalinin gerçekleşebilmesi için iptal talebimi belirten bir dilekçe ile nüfus cüzdanı fotokopisinin 0212-473 99 99 faks numarasına faks çekilmesi halinde iptal işlemenin gerçekleştirileceği Müşteri Hizmeti tarafından bildirilmiştir.

SONUÇ ve TALEP: Yukarıda açıklamış olduğum nedenlerle Digitürk üyeliğimin İPTAL EDİLMESİNİ, İptal talebimden sonra tarafınızdan verilen Receiver’i sözleşmedeki adresimden gelip alabileceğinizi, İptal işleminin tarafınızca yapılmaması halinde ya da geç yapılması halinde ve Receiver’in tarafınızca teslim alınmaması halinde sorumluluk kabul etmediğimi bildirir, dilekçemdeki talep doğrultusunda iptal işlemimin gerçekleştirilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. ../…/20..

İptal Talebinde Bulunan

(Ad ve Soyadınızı yazınız ve altını imzalayınız)

EKİ: Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

7 comments:

  1. "Elini verince kolunu kaptırmak" bu firma için söylenebilecek hatta onları tam olarak yansıtacak bir söz. Bayileri desen bayileri kötü, müşteri hizmetleri desen o kötü. Elle tutulur hiç bir yanları yok. İnsanları para sağacakları inek olarak görüyorlar. Böylesi değerli bir blog kurduğunuz için size gönülden teşekkür ediyorum.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aynen yakamı kurtaramıyorum bu nasıl bir iş ya ....

    ReplyDelete
  4. Duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ederim. Size geçmiş olsun. Bizede olur inşallah.

    ReplyDelete
  5. Adamlara mail atalım iptal için yada sesli onay alın diyoruz yok illa dilekçe fakslanacakmış iptal etmemek için ellerinden gelen yokuşa sürüyorlar, sanki ilk bağlatırken dilekçe fakslattık gelsin kardeşim cihazı alacak olan orada alsın ıslak imzayı olsun bitsin resmen maymun gibi oynatıyorlar.

    ReplyDelete
  6. bu dijitürk kadar adi şer..fsz nam...suz varmı okuyucular çok nazik laf atıyor ama bunlar tam vatan haini aileleri hastanelerden çıkmaz inşaallah halkın keriz paraları haksız menfaati burnundan çıksı ÇIKSIN İNŞAALLAH

    ReplyDelete
  7. Modern Gasptır. Bu. Yüzsüzlükle müşteriyi tam anlamıyla "BAĞLIYORLAR". Açıkçası, müşeriyi bağlamak için en uygun yratık görüyorlar... İğrendim yaaaaa....

    ReplyDelete